مصاحبه آرشیو خبر ها
دل پیرو در سلتیک

دل پیرو در سلتیک

الساندرو دل پیه رو اسطوره ی بانوی پیر آشکار کرد که در آستانه ی پیوستن به باشگاه اسکاتلندی سلتیک بوده است.

دل پیه روی 41 ساله که در حال حاضر بدون مدیر برنامه است پس از جدایی از دهلی دیناموس در سوپر لیگ هند در حال تصمیم گرفتن در مورد آینده ی خود است.

پینتوریکو در مصاحبه با خبرنگاران در مسابقات گلف اسکاتلند گفت:

" پیوستن من به سلتیک قطعی شده بود، اما به خاطر شرایطی که در ادامه ی راه به وجود آمد انجام نشد. دوست داشتم برای این باشگاه گلاسکویی بازی کنم."

با وجود اینکه تفکر ادامه دوران حرفه ای فوتبالی در ذهن بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا وجود دارد، اسطوره ی بیانکونری در مورد اشتیاقش برای نشستن بر روی نیمکت و تجربه به عنوان سرمربی صحبت کرد:

" می خواهم زمانی را برای انتخاب تصمیم درست در مورد سرمربی شدنم اختصاص بدهم. اگر شما این پرسش را سه سال پیش از من سوال می کردید پاسخ من قطعاً منفی بود، اما در حال حاضر تجربه ی متفاوتی در فوتبال دارم و باید ذهنیت خود را عوض کنم."

" پس از 20 سال فوق العاده در ایتالیا، تنها یک تصویر در فوتبال در ذهن توسعه پیدا کرد. تصویری فوق العاده و شگفت انگیز، اما این تنها دید از فوتبال نیست. می خواهم زمانی را به این موضوع اختصاص دهم که آیا این [سرمربی گری] راه مناسبی برای من خواهد بود یا خیر."

دل پیه رو در سال 2012 از بانوی پیر جدا شد. آلوارو موراتای جوان با به ثمر رساندن پنج گل متوالی در لیگ قهرمانان توانسته است خود را به رکورد دل پیه رو برساند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: